Anna Larsson Photography: Ordutmaning

Ordutmaning

Jag hittade den här utmaningen hos @nemonen och fann den rolig.
Regler! Kopiera detta och radera mina svar.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug..
Lycka till!

1. Vad heter du? Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver? Anta
3. Flicknamn: Amanda
4. Pojknamn: Anton
5. Yrke: Akademiker
6. Färg: Azurblå
7. Klädesplagg: Accessoar
8. Mat: Aladåb ;)
9. Sak i badrummet: Aceton
10. Plats/stad: Amsterdam
11. En orsak till att vara sen: Andningsuppehåll
12. Något man inte skriker: Allah, allah, allah!
13. Film: Anaconda
14. Något man dricker: Alkohol
15. Band: Apocalyptica
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Algatan
18. Bil: Alfa Romeo
19. Sång: A Dustland Fairytale
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Allsång

Har du tråkigt kan du ju alltid roa dig en stund! :)

7 kommentarer :

anemonen sa...

Javisst det fixade du med galans. Kul grej

Pumita sa...

Hehe, den ska jag också göra. Ska bara fundera lite.

Ulrica sa...

Fniss, nästa gång jag är sen ska jag skylla på andningsuppehåll :)

Pumita sa...

Jag hade vissa bekymmer med nr 9 men till slut hittade jag ett OK svar... tror jag. ;D

Kajsa sa...

hej anna!

fann din fina blogg av en slump när jag surfade runt efter fotobloggar. kul att du fotograferar och vad duktig du är! :) vad har du för kamera?

jag 'lånar' den här utmaningen till min blogg.

kramar!

sinneskatten sa...

Skoj utmaning den får jag grunna på!

Mita sa...

Hej och tack för att jag fick kopiera, nu ligger den färdig hos mig. Kul grej