Anna Larsson Photography: Anna är...

Anna är...

Den här utmaningen hittade jag hos Pumans dotter.

Instruktion:

Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken.
Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Anna är..." och lägg in dem på din blogg.

1. Anna är online!
Javisst :) Det finns i bokform också!

2. Anna är tillbaka!
Härliga nyheter! Solen strålar från himlen :)

3. Anna är världens första blinda filmrecensent!
DET visste jag dock inte...

4. Anna är ny mäklare i stan!
Aah.. Då måste jag sköta mitt arbete bättre ;)

5. Anna är alltid full av nyfikenhet!
Japp, så är det!

Och som alltid - så vet ni att detta är den absoluta sanningen!

5 kommentarer :

Pumita sa...

Femman var en fullträff! :)

Olga T sa...

Kul!

Marie sa...

:-)

Kram från 08 området.

Ulrica sa...

Jag bara måste göra det där :)

anemonen sa...

Kanske något att testa. En kul grej.