Anna Larsson Photography: "Tre saker"

"Tre saker"

Utmaning från läckerkexet Rana:
"Tre saker"

Tre jobb jag har haft:
Snabbköps kassörska, Journalist och Krönikör

Tre platser jag har bott på:
Helsingfors, Bollnäs och Stockholm

Tre saker jag gillar att se på teve:
True Blood, Heroes och Ghostwhisperer

Tre favoriträtter:
Välja är svårt

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
På en planerad foto expedition - annars längtar jag inte bort.

Tre personer jag utmanar:
Den som vill, den som kan, den som törs ;)


2 kommentarer :

Mimmi sa...

på en av dina frågar/svar var det en som jag håll fullständigt med om :)
denna:
På en planerad foto expedition -
Det skulle ha varit underbart
ha en bra dag

anemonen sa...

Kul med utmaningar av detta slag ibland. Jag önskar dig en trevlig helg.