Anna Larsson Photography: "You'll Get Over It..."

"You'll Get Over It..."

14 kommentarer :

Mojo sa...

Don't know what that thing is, but it doesn't look at all friendly!

RANA sa...

Jag kan inte sluta stirra. Jag har ingen aning om vad det är. Stirrar igen. Bestämmer mig för att det är en nunna och en brutal fotoblixt från trettiotalet. Vackert, Anna!

Kram, Rana

Fortfarande gäller: PÄEF

Anne sa...

Jeg ser heler ikke helt hva det er som står bak den nonnen,men mine tanker gikk først og fremt til; vor finner du alle dine motiver vakre jente??? fatter ikke helt at det er mulig jeg :-)

Anonym sa...

excellent monochrome shot

Dora sa...

Hmmm...Interesting post.

Happy WW!

Kerstin sa...

Jag tror inte man kommer över det, däremot kan man lära sig att leva med det.
Må så gott.
Kram

Ulrica sa...

Grym bild.... en nunna? Och sedan vad? En mottagare en blixt. Jag funderar....

Jag tror att desto mer man kämpar för att komma över något desto hårdare biter det sig fast. Kanske man måste acceptera att det hänt för att det ska blekna. Jag tror det funkar så för mig...

annalarssonphotography sa...

It's a nurse..

Leaving

EG CameraGirl sa...

Great shot, Anna. I do ope the nurse is correct. What kind of machine is it on the left?

anemonen sa...

Det fotot påminner mig om Submachine spelen av Mateusz Skutnik. Härligt foto med lite spooky känsla. Hur i all världen tar jag mig ut härifrån.....

Dagrun sa...

Jeg trodde det var en nonne, og er helt med Anne: Hvor i alle dager klarer du å finne så mange flotte, kreative og spesielle motiver?!

Martina sa...

Looks like a broken television set ... and is the point where I can start making up my own story to this wordless photo ... really really impressing shot!

Carver sa...

This is a powerful image. I like your watery wednesday one that follows too. Both are powerful images in different ways.

Unknown sa...

Stilig motiv og refleksjoner!