Anna Larsson Photography: Ödehuset Haget - Del I

Ödehuset Haget - Del I






6 kommentarer :

Mina fotostunder sa...

Ljuvliga ödehus! Härligt att upptäcka sånt...där tiden stått still.
Ha en fin dag!

Pat sa...

I'd love to know the story of this abandoned house. Beautiful shots.

Breve Leonardo sa...

[Sublimes as sombras,

o despojado resto do mundo,
e das suas sobras.]

Que conjunto extraordinário!!!

Lb

EG CameraGirl sa...

There's so much sadness in these photos. You find such interesting places to make remarkable soul-searching photos.

SoF sa...

Kul att du tittade in!

Visst är det väl toppen att det kommer fler och fler produkter och ställen för oss LCHF-are. :)

Sjögunnarsbo består utav ett par byggnader och den ena gick det att komma in i, från baksidan av huset där en dörr stod öppen.

Det fanns också en andra våning, men jag var för feg för att använda trappan upp dit. Undrar vad som finns där uppe? ;)

I den andra större byggnaden (som jag gärna också hade gått in i), så verkade det som om (när man kikade in genom fönstren) den var tömd på saker.
Tyvärr hittade jag inga olåsta dörrar i det huset, och jag ville inte bryta mig in.

Fast tanken dök upp... ;)

Lycka till om du åker dit - hoppas nu bara inte att det har förändrats sen vi var där, och att det är tillbommat helt nu, eller övervakat.

KajsaLisa sa...

Sitter bara och njuter av det här, det är både sorgligt och vackert Jag bör nog testa att köra lite i svartvitt