Anna Larsson Photography: Räv och lovsång till 5D Mark III

Räv och lovsång till 5D Mark III


"What?!! Det är nåt som inte stämmer..."



I
går anlände han.. My new preeeecious: 5D Mark III!
Och jag kan bara erkänna att jag är stormförälskad.
Autofokus som verkligen hänger med, iso prestanda (se sista bilden i detta inlägg och tappa hakan), dubbelexponeringsmöjligheter, silentmode på avtryckaren.. Mmmm...

Kanon, Canon!!


"Jisses, det är en 5D Mark III!!"

"Då är det bäst att jag poserar lite extra fint!"


f/5.6, 1/250 , ISO 6400 (handhållet, kvällstid, utan brusreducering)





13 kommentarer :

AnGrY mAd MoM sa...

Vilka bilder Anna, Vilken kamera....Helt underbart.
Och återigen fan va du e duktig.... Det är ju inte kameran som egentligen tar bilderna, det är ju DU :)
STAY COOL, du e bara för bäst!

heleneavall sa...

Fantastiska foton !!!

SoF sa...

Vad ska man säga!?
Helt magiska bilder på ett för mig ovanligt inslag i vår natur.

Men inte för dig. :)

Ja Värmland visade sig från sin allra bästa sida under vår snabbvisit.

Jag har precis lagt in min allra första videoinspelning på bloggen, från utsiktsplatsen vid övre Fryken.

Att höra sin egen röst på detta vis är "tufft" - men jag gör det ändå. :)

Ha det gott Anna!

Tristan sa...

Dette er virkelig bra bilder. Du tar de i rett høyde og har super bakgrunn. Gratulerer med kameraet.

annalarssonphotography sa...

Tusen tack allihopa! :)

Mimmi sa...

Woow .. vilka bilder du fick på henne :) Nu är jag bara mer och mer avundsjuk ;)och det är inte bara kameran du får ge beröm .. även du .. för du har verkligen fångat ögonblicken här :)
kramizz :)

Jan sa...

Fantastiske bilder.
Har selv en 7D som jeg er kjempefornøyd med.
Kommer tilbake hit for å se flere bilder senere.

Monica S Engell sa...

Aller først, tusen takk for kommentarer jeg har fått fra deg,Anna,- jeg tar de ydmykt i mot, for du er jo en av de STORE for meg, med dine fantastiske bilder, som jeg har sagt før, men en god ting kan ikke sies for ofte...
Igjen en utrolig flott serie, med detaljer og en nærhet, som gjør at jeg bare sitter og ser og ser.
Deilig å være forelsket, så grattis så mye med nytt kamera, en smule misunnelig:)Men som en annen skriver,- det er DU som tar bildene!
Ha en flott dag videre:)

LissenTo sa...

Åh förstår att du är nöjd, vilka bilder.

Ha en fin vecka.

// Lissen

Frida sa...

Vilka underbara bilder. Jag förstår att du är nöjd :-)

Min fotogen sa...

Fantastiska bilder!
Förstår att du är helnöjd med din nya kanon kamera!

Pat sa...

Congratulations on the new camera!
I love the expression on the fox's face in the last photo.

livditlefsen@gmail.com sa...

Fantastisk flotte bilder!